Horvátországban csak jövőre indul az elektronikus autópályadíj-fizető rendszer
Míg a jelenlegi fizetőkapus rendszer 200 járművet tud kezelni egy óra alatt, addig az új rendszer akár 3000 jármű áthaladását is lehetővé teszi ugyanazon idő alatt.
Míg a jelenlegi fizetőkapus rendszer 200 járművet tud kezelni egy óra alatt, addig az új rendszer akár 3000 jármű áthaladását is lehetővé teszi ugyanazon idő alatt.
Már csak pár nap, és lejárnak a tavalyi éves jogosultságok.
A külföldi autósok háromszor annyit fizetnek, ha nincs e-matricájuk, mint a magyarok - derítette ki a Totalcar.hu. A cég, amely a behajtást végzi, pályáztatás nélkül jutott a prosperáló üzletághoz.
A mezőgazdasági kockázatkezelésről, valamint az elektronikus útdíjról szóló törvényen változtathat hétfőn az Országgyűlés.
Karbantartás miatt üzemszünet lesz a HU-GO elektronikus útdíjszedési rendszerben június 22-én, vasárnap hajnali 1 és 5 óra közötti időszakban – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. pénteken.
A júliusi bevezetés óta több mint 75 milliárd forint bevétel folyt be a használat-arányos elektronikus útdíjból - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) kedden.
Rövidesen nyilvánosságra hozzák az Európai Bizottság ellenőrei a hazai elektronikus útdíjfizetési rendszerrel kapcsolatos meglátásaikat – írja a Magyar Nemzet hétfői számában.
A jelenlegi 2075 darabból álló "elemi díjköteles útszakasz" a jövőben 2243 darabból áll majd és bevezetik az utólagos fiztetést is – írja a Világgazdaság hétfői száma.
Karbantartás miatt üzemszünet vasárnap hajnalban az e-útdíj portálon.
Börzsei Tibort nevezte ki az Állami Autópálya Kezelő (ÁAK) Zrt. vezérigazgatójának a tulajdonosi jogok gyakorlásával megbízott MFB Magyar Fejlesztési Bank Zrt. csütörtökön. Az MFB korábban cáfolta, hogy az e-útdíj miatti botrányok miatt kellett volna az elődnek távoznia, s azt mondták, közös megegyezéssel váltak el.
Már húsz darab ún. bevallási közreműködő céget auditált az Állami Autópálya Kezelő Zrt. az e-útdíj-rendszerhez.